Margriet Cobben, marketing en communicatie

In 2017 ben ik begonnen als coördinator marketing en communicatie bij FM. Dit was voor het eerst dat ik echt bij de organisatie van een festival betrokken was. Ik vond het vanaf het begin helemaal super. Het was keihard werken, maar met een leuke groep mensen is dat geen probleem. En wat een kick om dan met z’n allen in de zon met een biertje in de hand in het Julianapark te dansen! Ik kan het iedereen aanraden mee te doen. (En toevallig kan ik nog wel hulp voor de website en social media gebruiken).

Het mooiste moment? Teveel om op te noemen. Alles in 2018 was mij even lief en ik zou niet willen kiezen. Voor mezelf kwam dit samen in de race met de tuktuk die ik op zondag met een cameraman en journalist van Omroep Brabant maakte. Ze kwamen opnames maken voor het programma Zinderend Zuiden en wilden eigenlijk een uurtje in het Julianapark filmen. Maar ik wilde dat én het Julianapark met de acts, én de Dassenbrug én MeierWIJstad én de Waterbaan én de Noordkade én het zandmozaïek gefilmd zouden worden. Ze moesten alles van me zien en dat lukte met de tuktuk net. Ze waren stomverbaasd dat Veghel zo’n groots, gratis en door vrijwilligers georganiseerd festival had. Het leverde een leuk item op Omroep Brabant op.

https://bit.ly/2RBzbmv

Bart Heesen